راهبرد مشارکت
- توضیحات
- تاریخ ایجاد در شنبه, 27 ارديبهشت 1399 17:40
- آخرین به روز رسانی در شنبه, 27 ارديبهشت 1399 18:32
- منتشر شده در شنبه, 27 ارديبهشت 1399 17:40
- نوشته شده توسط ata
- بازدید: 566
یکی از مهمترین اهداف شرکت برق منطقه ای کرمان در طول سنوات مختلف، ارائه سرویس بهینه به ذینفعان، افزایش رضایتمندی مشتریان، تکریم ارباب رجوع و رعایت مفاد منشور حقوق شهروندی بوده است. در همین راستا، این وظیفه برای شرکت متصور است که نسبت به اخذ نظرات، پیشنهادات، انتقادات و شکایات مردم و صاحبنظران در حوزه صنعت برق، از طرق مختلف اقدام نماید.
این شرکت خود را موظف می داند تا مقررات، بخشنامهها، آیین نامهها و دستورالعملهای تدوین شده در کمیتهها و کارگروههای تخصصی خود را طی فراخوانهایی به اطلاع برساند و از طریق سامانه نظام پیشنهادهای شرکت به آدرس ذیل ، نظرات و پیشنهادات صاحبنظران و کارکنان شرکت ،پیرامون موارد مختلف جمع آوری و بررسی می نماید. پس از دریافت نظرات، نسبت به اصلاح و سپس تصویب و ابلاغ آنها اقدام میشود.
همچنین، این شرکت از طریق سامانه مدیریت و ارزیابی خدمات برق توانیر(سمات)، اقدام به اخذ نظرات، انتقادات و پیشنهادات و همچنین درخواست های مردم در تمامی حوزه های مرتبط با خدمات صنعت برق مینماید.
دانلود فایل راهبرد مشارکت شرکت
دانلود فایل راهبرد مشارکت توانیر
پیشنهادها و انتقادات به آدرس: http://suggestion.krec.co.ir/login.aspx
رسیدگی به شکایات (سمات) به آدرس: https://www.tavanir.org.ir/samaat