آرمان
مشارکت در توسعه پایدار و ارتقا زندگی شهروندان از طریق مدیریت موثر تامین انرژی الکتریکی
اهداف استراتژیک
- جلب مشارکت و رضایت مشتریان
- حفظ و ارتقا ویژگیهای تعیین شده برق از جمله پایداری ، قابلیت اطمینان و کیفیت توان بمنظور بهبود بهره برداری
- توسعه ظرفیتهای برقرسانی
- توسعه امر پژوهش و تحقیقات در راستای پیشرفت و بهبود امور تولید و انتقال و توزیع برق و بهره برداری
- حمایت از توسعه فن آوری در تمامی زمینه های مرتبط با صنعت برق
- افزایش بهره وری منابع با عنایت به جلب رضایت و مشارکت کارکنان
- مدیریت و بهبود مداوم فرآیندها
- اقتصادی نمودن فعالیتها با در نظر گرفتن سیاستهای بازار برق
- توضیحات
- نوشته شده توسط administrator
- منتشر شده در 04 مهر 1388
- تاریخ ایجاد در 04 مهر 1388
- آخرین به روز رسانی در 09 خرداد 1396
- بازدید: 13661